№
|
ПІБ виступаючого
|
Школа, де працює
вчитель
|
Назва виступу
|
1
|
Кононіхіна І.І.
|
Якимівська гімназія
|
Доповідь «Методичні рекомендації щодо викладання фізики та астрономії у
2010-2011 н.р.»
|
2
|
Арестенко Г.П.
|
Червоноармійська ЗОШ
|
«Методи навчання розв’язуванню фізичних задач»
|
3
|
Дриндін В.В.
|
Радивонівська ЗОШ, Якимівська ЗОШ №2
|
«Фізичні задачі як інструмент пізнання, розвитку мислення і творчих
здібностей»
|
4
|
Гаєнко Т.О.
|
Якимівська ЗОШ №3
|
«Дидактичні засоби технологізації процесу формування вміння розв’язувати
задачі з фізики»
|
5
|
Федорова Ж.С.
|
Азовська ЗОШ
|
«Віртуальне відвідування фрагменту уроку у 8 класі з теми: «Розв’язування
задач з теми: «Тепловий баланс»»
|
6
|
Устиченко Г.В.
|
Розівська ЗОШ
|
Віртуальне відвідування фрагменту уроку у 8 класі з теми: «Розв’язування
задач з теми: «Тепловий баланс»»
|
7
|
Кононіхіна І.І.
|
Якимівська гімназія
|
Доповідь «Вчитель як фактор реалізації особистісно-орієнтованої педагогіки»
|
8
|
Гаєнко Т.О.
|
Якимівська ЗОШ №3
|
«Основні вимоги до розробки дидактичного забезпечення»
|
9
|
Федорова Ж.С.
|
Азовська ЗОШ
|
«Впровадження в практику роботи головних принципів
особистісно-орієнтованого навчання»
|
10
|
Строкань С.А.
|
Новоданилівська ЗОШ
|
«Формы контроля знаний,
умений и навыков»
|
11
|
Бражко Т.І.
|
Давидівська ЗОШ
|
«Впровадження системи обліку, перевірки та оцінювання навчальних
досягнень учнів»
|
12
|
Амет-Устаєв М.І.
|
Великотернівська ЗОШ
|
«Учитель как фактор
реализации личносно-ориентированной педагогики»
|
13
|
Ілюхіна Н.М.
|
Шелюгівська ЗОШ
|
«Впровадження системи обліку, перевірки та оцінювання навчальних
досягнень учнів»
|
14
|
Карабут Г А.
|
Атманайська ЗОШ
|
«Необхідність переходу в навчанні від традиційного
інформаційно-пояснювального підходу до діяльнісного та проблемного»
|
15
|
Арестенко Г.П.
|
Червоноармійська ЗОШ
|
«Впровадження системи обліку, перевірки та оцінювання навчальних
досягнень учнів»
|
15
|
Дриндін В.В.
|
Радивонівська ЗОШ, Якимівська ЗОШ №2
|
«Використання програм з розв’язання задач на уроках фізики та астрономії»
|
17
|
Карабут Г А.
|
Атманайська ЗОШ
|
«Впровадження тестового контролю навчальних досягнень на уроках фізики»
|
18
|
Поліник Т.Л.
|
Вовчанська ЗОШ
|
«Використання ігрових програм на уроках фізики і астрономії»
|
19
|
Амет-Устаєв М.І.
|
Великотернівська ЗОШ
|
«Использование на уроках
физики игровых программ»
|
20
|
Бартиш А.О.
|
Якимівська гімназія
|
«Використання на уроках фізики та астрономії в позаурочній роботі програм
моделювання фізичних явищ і дослідів»
|
21
|
Бражко Т.І.
|
Давидівська ЗОШ
|
«Використання мультимедійних засобів на уроках фізики та астрономії»
|
22
|
Бражко Т.І.
|
Давидівська ЗОШ
|
«Визначення життєвого досвіду, рівня інтелекту, пізнавальних здібностей,
інтересів учнів як необхідна умова технології особитсісно зорієнтованого
навчання»
|
23
|
Дриндін В.В.
|
Радивонівська ЗОШ, Якимівська ЗОШ №2
|
«Озброєння учнів механізмами адаптації, саморегуляції, самозахисту,
самовиховання, необхідними для становлення сучасної людини»
|
24
|
Поліник Т.Л.
|
Вовчанська ЗОШ
|
«Озброєння учнів механізмами адаптації, саморегуляції, самозахисту,
самовиховання, необхідними для становлення сучасної людини»
|
25
|
Амет-Устаєв М.І.
|
Великотернівська ЗОШ
|
«Основні етапи в структурі особистісно зорієнтованого уроку»
|