П`ятниця, 29.03.2024, 12:32
Сайт РМО вчителів фізики Якимівського району
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Аналіз роботи 2010-2011 Реєстрація Вхід
Форма входу

Меню сайту

Статистика

Сонячна система

Аналіз роботи районного методичного об’єднання вчителів фізики та астрономії у 2010-2011 навчальному році.


РМО вчителів фізики та астрономії у 2010-2011 навчальному році поєднувало 27 викладачів. З них мають кваліфікаційну категорію

«спеціаліст» - 7 (26 %); 

«спеціаліст ІІ категорії» - 3 (11%); 

«спеціаліст І категорії» - 11 ( 41%);

«спеціаліст вищої категорії» - 6 (22 %), 

педагогічне звання «старший вчитель» - 3 (11%) та «вчитель-методист» - 1 (4%)

У 2010-2011 навчальному році відповідно до районної проблемної теми методичне об’єднання вчителів фізики та астрономії працювало над проблемною темою «Науково-методичне та психолого-педагогічне забезпечення впровадження інформаційно-комунікаційних технологій навчання на уроках фізики та астрономії як умова індивідуального розвитку та самовдосконалення учнів».

Робота РМО була спрямована на виконання таких завдань:

- робота з науково-методичного та психолого-педагогічного забезпечення впровадження інформаційно-комунікаційних технологій навчання на уроках фізики та астрономії;

- активізація діяльності вчителів із підготовки учнів до участі в предметних олімпіадах, Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України та у фізичному конкурсі «Левеня»;

- впровадження активних форм проведення РМО вчителів фізики та астрономії.

На реалізацію цих завдань протягом 2010-2011 навчального року відбулося чотири засідання методичного об’єднання. Три засідання були практичними на базі Володимирівської ЗОШ, Азовської ЗОШ та Атманайської ЗОШ, де учасники відвідали відкриті уроки вчителів Євдокименко О.А., Федорової Ж.С., Кирік Л.В., Карабут Г.А.

З метою підвищення професійного рівня вчителів на засіданнях РМО розглянуто наступні питання:

- технологізація процесу формування вміння розв’язувати фізичні задачі (Кононіхіна І.І),

- дидактичні засоби технологізації процесу формування узагальненого вміння розв’язувати задачі х фізики (Гаєнко Т.О.),

- впровадження в практику роботи головних принципів особистісно-орієнтованого навчання (Федорова Ж.С.),

- використання програм з розв’язання задач на уроках фізики та астрономії (Дриндін В.В.),

- озброєння учнів механізмами адаптації, саморегуляції, самозахисту, самовиховання, необхідним для становлення сучасної людини (ПоліникТ.Л.).

Найбільш змістовними були виступи:

- вчитель як фактор реалізації особистісно-орієнтованої педагогіки (Кононіхіна І.І.),

- необхідність переходу в навчанні від традиційного інформаційно-пояснювального підходу до діяльнісного та проблемного (Карабут Г.А.),

- використання на уроках фізики та астрономії в позаурочній роботі програм моделювання фізичних явищ і дослідів (Бартиш А.О.),

- використання ігрових програм на уроках фізики і астрономії (Амет-Устаєв М.І.),

- визначення життєвого досвіду, рівня інтелекту, пізнавальних здібностей учнів як необхідна умова технології особистісно-орієнтованого навчання (Бражко Т.І.).

Робота РМО в цілому сприяла підвищенню професійного рівня вчителів як на засіданнях, так через самоосвіту та впровадження новітніх педагогічних технологій.

З метою залучення вчителів-предметників до використання в навчально-виховному процесі інформаційних технологій та технологій Веб 2.0, популяризації серед вчителів, учнів та батьків Запорізької Вікі, розвитку інформаційного освітнього простору регіону 8 (30%) вчителів фізики та астрономії району взяли активну участь у заходах, спрямованих на реалізацію завдань Року «Фізики та Лірики з Веб 2.0». Також ці вчителі отримали сертифікати за успішне завершення 40-годиного майстер-класу «Використання ВЕБ 2.0 технологій» за програмою Intel «Навчання для майбутнього».

Молоді вчителі фізики Бартиш А.О. (Якимівська гімназія), Ручкіна Г.В. (Охрімівська ЗОШ), Герасименко Л.В. (Чорноземненська ЗОШ) взяли участь у районному конкурсі «Молодий учитель року - 2011», який сприяв професійному зростанню та виявленню творчого потенціалу учасників.

Члени РМО вчителів фізики та астрономії з метою підвищення фахової, психолого-педагогічної компетентності відповідно графіку навчаються на курсах підвищення кваліфікації. За 2010-2011 н.р. курсову перепідготовку за планом пройшли 3 вчителі (100%).

У 2010-2011 навчальному році були проведені І і ІІ етапи Всеукраїнських олімпіад з фізики. Переможців підготувала вчитель Якимівької гімназії Кононіхіна І.І. (додаток 1). Але в порівнянні з минулим навчальним роком кількість учасників олімпіади з фізики зменшилась на 2 учні, також зменшилась і кількість шкіл на 2, та залишається на низькому рівні (9 учнів з 8 шкіл(38%)). Не брали участь в олімпіадах учні 13 шкіл району (62%).

Районний конкурс-захист реферативних робіт показав, що виріс науковий, дослідницький, виконавчий рівень представлених робіт, але активність учасників залишилась на рівні попереднього року. До захисту були представлені 4 роботи на секціях: теоретична фізика, експериментальна фізика та фізика. За результатами конкурсу переможцями визнано 3 учні. Керівники: Кононіхіна І .І. (І м.), Федорова Ж.С. (ІІ м.), Арестенко Г.П. (ІІІ м.) (додаток 2).

З метою розвитку інтересу до предмета та популяризації фізичних знань активізувалась робота вчителів зі здібними та обдарованими учнями. Участь у Всеукраїнському фізичному конкурсі «Левеня» взяли 302 учні з 20 ЗНЗ району, це на 8 учнів та на 4 школи більше, ніж у попередньому році (додаток 3). Найбільш активними учасниками є Якимівська гімназія, Азовська ЗОШ, Червоноармійська ЗОШ; четвертий рік поспіль не бере участі у цьому конкурсі Охрімівська ЗОШ.

У 2010-2011 н.р. у роботі РМО вчителів фізики та астрономії були певні недоліки:

- потребує подальшого вивчення методика особливостей використання комп’ютерів на уроках вчителями фізики та астрономії району;

- потребує активізації робота з використання в діяльності вчителів питань їхньої самоосвіти;

- недостатня робота вчителів фізики в підготовці здібних та обдарованих учнів до предметних олімпіад.

У 2011-2012 навчальному році районному методичному об’єднанню вчителів слід спрямувати свою діяльність на вирішення таких завдань:

- посилити вивчення методики застосування інтерактивних комунікаційних технологій на уроках через відвідування уроків, творчі звіти вчителів, які атестуються;

- активізувати діяльність вчителів із підготовки учнів до участі в предметних олімпіадах, до Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів Малої академії наук України та участі у фізичному конкурсі «Левеня»;

- продовжити використання різноманітних форм проведення РМО для забезпечення підвищення професійного, творчого, культурного рівня вчителя.

У 2011-2012н.р. РМО вчителів фізики та астрономії буде продовжувати працювати над проблемною темою «Науково-методичне та психолого-педагогічне забезпечення впровадження інформаційно-комунікаційних технологій навчання на уроках фізики та астрономії як умова індивідуального розвитку та самовдосконалення учня»
 
Пошук

Погода

Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архів записів

Друзі сайту
//evaraimetod.ucoz.ru/

Copyright MyCorp © 2024 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz